fredag 27. september 2013

Den første tiden

Hei,

På denne bloggen kommer jeg til å skrive om hvordan jeg har det ute på praksisplassen min, og hva jeg får muligheten til å være med på når jeg er der. Jeg har vært på praksisplassen min en gang allerede, og da er det sånn at jeg først er litt på skolen hvor jeg er i 2.klasse og når de er ferdig på skolen blir jeg med de videre på SFO og er der resten av dagen til klokken 5.

Når jeg var der ble jeg utrolig godt tatt i mot av de ansatte og elevene, noe som var utrolig hyggelig. Når jeg først skulle være hos 2.klasse gikk vi ut å hentet blader, alle elevene hentet 4 blader hver i forskjellige høstfarger. Da de kom inn tegnet de bladene på ark og hang de opp i klasserommet. Skoledagen ble ferdig og vi gikk over til SFO, der var vi bare ute å spilte fotball og lekte siden det var så fint vær. De fikk også pannekaker som mat.

Dagen var herlig, og jeg gleder meg til å være der videre :)


                                                    Bilder hentet fra google.


1 kommentar: