tirsdag 25. februar 2014

Skidag og aktivitet 25.02

Hei,
I dag dro jeg med 2.klasse på skitur i nærområdet, noe som var veldig koslig! Hele 2.klasse dro så det var vel sånn ca 60 barn på tur. Snøen har blitt ganske dårlig å stå på ski på, så vi fant en plass ganske fort hvor vi lagde bål og spiste mat. Kjempe fin tur som jeg er glad for at jeg fikk bli med på :)



       

Så kom vi tilbake og da var det først SFO-møte som vi har annenhver tirsdag, og så var det tid for aktiviteten som jeg skulle ha. Jeg hadde valgt å først lese litt fra en bok som heter VALPEN TIL VILDE. Det er den boken som jeg har skrevet om tidligere på bloggen, det er en veldig god bok! 
Etter det skulle jeg lære de å lage makrame, som de lagde til hverandre og som var et vennskapsbånd, dette var noe de syns var veldig gøy! vi koste oss med allsang til sangen "bestevennæ".





Resultatet!

- Marlene


1 kommentar:

  1. Hei Marlene
    Så gøy å lese om det du gjør i praksis! En hyggelig aktivitet du gjennomførte, forstår godt at barna likte aktiviteten. Fint med bilder som både viser prosessen og resultatet :-)

    SvarSlett